مگنت سیمی Beewaz

مگنت سیمی بیواز

در واقع یک حسگر مجاورت است. که یک تکه دارای آهنربا و تکه ی دیگر دارای یک پلاتین حساس به حضور میدان مغناطیسی می باشد. و در صورتی که این دو تکه از یک دیگر دور شوند پلاتین مذکور از هم جدا می شود و به این صورت سیستم جدا شدن دو تکه ازیک دیگر را تشخیص می دهد. از این حسگر برای آشکار سازی باز شدن درب، کرکره و …. می توان استفاده کرد. با توجه به نوع عملکرد این حسگر می توان این حسگر را از بی خطا ترین و ساده ترین حسگر های موجود دانست. مگنت های سیمی بیواز بر خلاف حسگر های متداول موجود در بازار از آهنربای نئودیومی استفاده می کنند که ضمن کوچکتر بودن بسیار قدرتمند تر بوده و با گذر زمان و اختلاف دمایی روز و شب تغییرات کمتری را از خود نشان می دهند.

 

ویژگی ها در یک نگاه:

  • نصب چند سنسور به صورت سری (خروجی NC)
  • نصب آسان با چسب دو طرفه، بست کمربندی و پیچ

مشخصات فنی:

اتصالات دو عدد سیم جهت اتصال به زون
ابعاد ابعاد هر قطعه 30*12 میلی متر
وزن 12     گرم

به خواندن ادامه دهید

پست های مرتبط

  • دستگاه دزدگیر BH10 بیواز نسل دوم از سری دستگاه های BH است که با اتصال به سیم کارت، قابلیت های کامل و ویژه ای را ارائه می دهد.

    اطلاعات بیشتر
  • آژیر بک آپ سیمی بیواز با ایجاد صدای بلند و فلاشر، هنگام هشدار، باعث جلب توجه و اطلاع رسانی به افرادی که در نزدیکی محل هستند می شود.

    اطلاعات بیشتر
  • چشمی سیمی وزنی بیواز یکی از مهمترین نوع حسگر متصل به دستگاه دزدگیر می باشد که دارای انواع بسیار مختلفی هستند و کارکرد های گسترده و متنوعی دارند.

    اطلاعات بیشتر